Kreativitet betyder mere i den mobile tidsalder (Infographic)

March 30, 2017

Der er sket en hurtig vækst med at bruge mobilen som reklamemedie, og det udfordrer alt hvad vi har lært om at fastholde opmærksomhed og fortælle historier. 

 

 

Facebook har udgivet en rapport (for fuld rapport se nederst i indlægget) der viser nogle store forandringer, der driver den måde vi forbruger medier.

Én af de store forandringer er, at vi udvikler os til at være "visuel først". 

 

Se mere i infographic'en nedenunder:

 

 

Facebooks "Why Creativity Matters More in the Age of Mobile"-rapport kigger på det mobile skift der er sket, for bedre at forstå hvordan de adfærdsmæssige ændringer har indflydelse på markedsføring og de kreative strategier.

 

 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

FACEBOOK SUPPORT
 
Udvalgte blogindlæg

Meet the New Portal Family: Smart Video Calling on Your TV and Anywhere in Your Home

September 26, 2019

1/3
Please reload

Introducing Our New Company Brand

November 4, 2019

Privacy Matters: Facebook’s Preventive Health Tool

October 29, 2019

1/3
Please reload